Dolar : Alış : 5.9944 / Satış : 6.0052
Euro : Alış : 6.8267 / Satış : 6.8390
HAVA DURUMU
hava durumu

Adana35°CSıcak

- Hoşgeldiniz - Sitemizde 34 Kategoride 1716 İçerik Bulunuyor.

SON DAKİKA

TRT Haber AKP’nin kanalı mı oldu?

22 Haziran 2014 - 168 kez okunmuş
Ana Sayfa » Manşet»TRT Haber AKP’nin kanalı mı oldu?
TRT Haber AKP’nin kanalı mı oldu?

TRT Haber AKP’nin kanalı mı oldu?

Başbakan Erdoğan konuşması yaklaşık saat 17:34 gibi başladı. TRT Haber ise saat 14 gibi canlı yayınlarına başladı. Hatta dün akşam saatlerinden itibaren canlı yayınlar yaparak Eroğon’ın programını duyurmaya çalıştı.

TRT Haber, bugün Erdoğan Lyon prograıyla ilgili tam 156 dakika canlı yayın yaptı. Canlı yayınlar o kadar uzun sürdükü AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk gibi isimler 2-3 defa canlı yayına konuk oldu. Özellike Metin Külünk’ün katıldığı canlı yayınlar dakikalarca devam etti.

Hiçbir kanal TRT Haber kadar uzun süre canlı yayın yapmadı.

Şimdi TRT Haber’in yetkililerine sormak lazım; bir Başbakan’ın 48 dakikalık konuşması için siz nasıl oluyor da tam 156 dakikalık (dünkü yayınlar hariç) canlı yayın yapabiliyorsunuz?

Sahi TRT Haber, devletin değil de iktidarın kanalı mı oldu?

AKP’ye 13 buçuk Saat, Muhalefete 48 dakika!

Unutmadan şunu da hatırlatalım; TRT Haber, 30 Yerel Seçimleri öncesinde yayınlarında AKP’ye 13 saat 32 dakika, muhalefete ise toplamda 4,8 dakika ayırmıştı.

RTÜK’ün İzleme ve Değerlendirme Raporu’na göre TRT, 22 Şubat- 2 Mart arasında toplam yayın süresinin 13 saat 32 dakikasını AKP’ye ayırırken, muhalefete 48 dakika yer verilmişti.

Facebook Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz

YORUMLAR

İsminiz

 

E-Posta Adresiniz

Yorumunuz

İlgili Terimler :

BENZER HABERLER

KÖŞE YAZARLARI

Tüm Yazarlar
TemaFabrika